Your Ad Here

Saturday, February 21, 2009

Cascada - What Do You Want From Me


Artist: Cascada
Title: What Do You Want From Me
Label: Web
Genre: Dance, House, Trance
Store Date: 17 February 2008
Source: CDDA
# Tracks: 8
# CDs: 1
Length: 00.41:10
Encoder: LAME 3.97
Quality: 320 kbps / VBR
Channels: Joint Stereo / 44khz
Tags: ID3 v1.1, ID3 v2.3
Archive size: 59MB
Recovery record: Yes

Tracklist:
01 What Do You Want From Me (Radio Edit)
02 What Do You Want From Me (Extended Mix)
03 What Do You Want From Me (K-Klass Remix)
04 What Do You Want From Me (Flip & Fill Remix)
05 What Do You Want From Me (Hypasonic Remix)
06 What Do You Want From Me (Fugitives Freedom Remix)
07 What Do You Want From Me (Manox Remix)
08 What Do You Want From Me (K-Klass Classic Radio Edit)

DOWNLOAD HERE

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com